Správny výber kancelárskeho nábytku

Na kancelársky nábytok do priestorov kancelárie sú v dnešnej dobe kladené väčšie nároky. Doba keď bolo na trhu pár firiem zaoberajúcich sa výrobou kancelárskeho nábytku a dostupné boli tri farebné odtiene drevotriesky je  dávno preč. Požiadavky na zariadenie do kancelárií sú dnes prísnejšie. Nielen že má byť nábytok do kancelárie účelný a spĺňať prísne kritéria materiálneho vyhotovenia, ale hľadáme nábytok ktorý bude vyhovovať a lahodiť aj nášmu “oku”. Našou požiadavkou, a samozrejme “opodstatnenou”…. je fakt, aby kancelársky priestor pôsobil útulne a aby , kancelársky nábytok, či už kancelársky stôl, kontajner, alebo umiestnenie skriniek do kancelárie malo také usporiadanie ,ktoré by nám uľahčovalo našu prácu. Dôvod je jednoduchý a prostý…… pracovná doba sa predlžuje a my čoraz viac času trávime v práci. Preto je dôležité aby sme sa tu cítili príjemne a samozrejme aj pohodlne sedeli. Čo zabezpečí správny výber ergonomicky tvarovanej kancelárskej stoličky alebo kresla. Všetky tieto požiadavky na kancelársky nábytok a sedenie do kancelárie ponechajte na nás, a my Vám zabezpečíme kancelársky nábytok aj stoličky šité priamo na mieru, nakoľko každý máme individuálne potreby. Zabezpečíme zameranie priestorov, nákres 3D vizualizácii, dodávku kancelárskeho nábytku a profesionálnu montáž.

Pár fotiek našich realizácii z mesiaca marec 2014

fotka 4status_02fotkafotka

 

Share on Google+Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Comments are closed